.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احمدی‌نژاد که روزگاری ادعا می کرد آمده تا خود را سپر محافظت از ولی فقیه کند، امروزه تبدیل به عنصری شده که رفتار و گفتار قابل تامل و شبهه برانگیزی را علیه نظام به نمایش می گذارد. سوپرانقلابی‌ها چگونه تغییر کردند؟/ احمدی‌نژاد؛ پشیمان از همه سوابق گذشته
احمدی‌نژاد که روزگاری ادعا می کرد آمده تا خود را سپر محافظت از ولی فقیه کند، امروزه تبدیل به عنصری شده که رفتار و گفتار قابل تامل و شبهه برانگیزی را علیه نظام به نمایش می گذارد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
عکس | دیدار احمدی نژاد با مردم در آستانه سفرش به ترکیه
احمدی نژاد در میدان ۷۲ نارمک با مردم دیدار کرد.(ادامه)
جشن تولد محمود احمدی نژاد/ او چند ساله شد؟ + تصاویر
جمعی از هواداران محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم به مناسبت ۶ آبان، زادروز ۶۵ سالگی او در میدان ۷۲ نارمک حضور یافتند. (ادامه)
کدام کاندیدا‌های اصلاح‌طلب وضع بهتری دارند؟
در میان نامزدهای اصلاح‌طلب، اسحاق جهانگیری، عباس آخوندی، محسن هاشمی و محمدرضا عارف، شرایط مطلوب‌تری نسبت به بقیه دارند.(ادامه)
احمدی‌نژاد حتما در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام می‌کند
محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه گفت: احمدی‌نژاد دیگر اعتقادی به روحانیت، ولایت فقیه و مرجعیت ندارد و به همین دلیل از دایره نظام خارج شده است.(ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
اقدام جدید دولت بیشتر زمینه ساز سیاست خارجی دولت بعد است. درختی که روحانی قصد کاشتن آن را دارد، ثمره اش در دولت بعد مشخص می‌شود. درختی که یا در سال 1400 و بعدش میوه می‌دهد و یا می‌سوزد و دولت بعد را هم می‌سوزاند....(خبر)
(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)

احمدی نژاد در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل درباره ویروس کرونا نوشته است: سازمان بهداشت جهانی را موظف فرمایید تا قاطعانه آزمایشگاه‌های موصوف را شناسایی و همراه با عاملان به کارگیری ویروس‌هایی مانند کرونا به جامعه جهانی معرفی نماید. نامه کروناییِ احمدی‌نژاد به دبیر کل سازمان ملل
احمدی نژاد در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل درباره ویروس کرونا نوشته است: سازمان بهداشت جهانی را موظف فرمایید تا قاطعانه آزمایشگاه‌های موصوف را شناسایی و همراه با عاملان به کارگیری ویروس‌هایی مانند کرونا به جامعه جهانی معرفی نماید.(ادامه)
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است. پایان قدرت لاریجانی‌ها یا دورخیز برای شروعی دوباره ؟
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است.(ادامه)
عکس:جشن تولد احمدی نژاد در نارمک
حضور جمعی از دوستداران برای تبریک زادروز ۶۳ سالگی دکتر احمدی نژاد در میدان ۷۲ نارمک.(ادامه)
روایت ابطحی از تابلوی ورودی شهر احمدی‌نژاد
(ادامه)
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. .... برنج هاشمی، از تولد و فراگیری تا سفره های مردم ایران
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. ....(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)
سوتی احمدی نژاد در آخرین روز سال ۲۰۱۸ + عکس
پیام تبریک محمود احمدی نژاد به مناسبت آغاز سال نو میلادی با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود. (ادامه)
در روزهایی که بازار ارز و سکه با نوسانات زیادی مواجه است، قاعدتا سایر بازارها نیز با نوعی سردرگمی و رکود مواجه می‌شوند.بازار کامپیوتر نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازار کامپیوتر در سال ۹۷ چگونه خواهد بود؟
در روزهایی که بازار ارز و سکه با نوسانات زیادی مواجه است، قاعدتا سایر بازارها نیز با نوعی سردرگمی و رکود مواجه می‌شوند.بازار کامپیوتر نیز از این قاعده مستثنی نیست.(ادامه)
عکس: کیک‌ تولد ۶۱سالگی محمود احمدی‌نژاد
کیک‌ تولد ۶۱سالگی محمود احمدی‌نژاد که سایت دولت بهار گفته یکی از هوادارانش شب گذشته فرستاده است.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود. از استیضاح‎هاي عبدالله نوري و کردان تا عزل پورمحمدي | وزارتخانه ای که سیاسی‌ترین است(خبر)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: این بازیگر که به علت بیماری و عارضه کبدی در بخش آی سی یو بستری بود به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. حسن جوهرچی بازیگر تلویزیون و سینما درگذشت
شمال نیوز: این بازیگر که به علت بیماری و عارضه کبدی در بخش آی سی یو بستری بود به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
اسامی آنهایی که هوای پاستور به سرشان زده است یکی پس از دیگری مطرح می‌شوند، این روزها حتی برخی از آنهایی که روزگاری با رییس دولت‌های نهم و دهم در پاستور قدم می‌زدند بدشان نمی‌آید در قامت رییس دولت به پاستور بازگردند.

احمدی‌نژادی‌های بدلی با کاندیدا وارد انتخابات ۹۶ می‌شوند
اسامی آنهایی که هوای پاستور به سرشان زده است یکی پس از دیگری مطرح می‌شوند، این روزها حتی برخی از آنهایی که روزگاری با رییس دولت‌های نهم و دهم در پاستور قدم می‌زدند بدشان نمی‌آید در قامت رییس دولت به پاستور بازگردند. (ادامه)
وزیر دولت نهم: زیر آب احمدی‌نژاد را زدم!
اولین وزیر مستعفی کابینه احمدی نژاد می‌گوید در نوروز 86 و در مواجهه با اقوام و آشنایان در توضیح علت کناره‌گیری از وزارتخانه، زیرآب رییس جمهور را می زده است. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی در حالی نهمین دوره خود را سپری می‌کند که در این ادوار افراد مختلفی از حوزه‌های انتخابیه مازندران بر کرسی‌های آن تکیه زدند.

اسامی نمایندگان دوره نهم مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی در حالی نهمین دوره خود را سپری می‌کند که در این ادوار افراد مختلفی از حوزه‌های انتخابیه مازندران بر کرسی‌های آن تکیه زدند. (ادامه)
آقا می‌گویند: «ما به مسلمان‌ها قرآن هدیه می‌دهیم. اگر می‌توانستم یک انجیل خوب پیدا کنم، می‌آوردم. این انجیل‌های الان، عموماً روایت هستند نه کلام وحی. البته یوحنا، لوقا، پتروس و... بزرگان مسیحیت هستند که بعضاً هم شهید شدند.»
مسیحیان ایران از انقلاب و جنگ سربلند بیرون آمدند(خبر)
آقا می‌گویند: «ما به مسلمان‌ها قرآن هدیه می‌دهیم. اگر می‌توانستم یک انجیل خوب پیدا کنم، می‌آوردم. این انجیل‌های الان، عموماً روایت هستند نه کلام وحی. البته یوحنا، لوقا، پتروس و... بزرگان مسیحیت هستند که بعضاً هم شهید شدند.» (ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت
در برنامه نود این هفته، برانکو ایوانکویچ به عنوان بهترین مربی نیم فصل انتخاب شد.(ادامه)
الهام: احمدی نژاد فعلاً برنامه‌ای برای انتخابات ندارد
یکی از نزدیکان احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد فعلاً برنامه‌ای برای انتخابات ندارد.(ادامه)
مهناز افشار در توییتر طوفان به پا کرد
(ادامه)
حدادیان گفت: من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است. آقاي هاشمي! شما بايد اين تابوت‌ها را روي دوش مي‌گرفتيد
حدادیان گفت: من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است.(ادامه)
پاسخ پسر رامین به شایعات پیرامون مهناز افشار
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.